mobile

W Gdańsku uczą, jak zachowywać się w przestrzeni miejskiej

-Nie krzycz w nocy, płoszysz syreny, a goła klata jest mile widziana tylko u Neptuna – ruszyła minikampania KULTURA ULICZNA PO GDAŃSKU. Zasady miejskiej etykiety prezentujemy gościom odwiedzającym Gdańsk zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Dzięki współpracy z rysownikiem Andrzejem Milewskim, znanym jako andrzejrysuje, temat został potraktowany z przymrużeniem oka - przekazał gdański magistrat

mat.pras.
W Gdańsku uczą, jak zachowywać się w przestrzeni miejskiej

Gdański magistrat postanowił przypomnieć turystom, którzy licznie przybywają do Gdańska, jak należy zachowywać się w przestzreni miejskiej. Właśnie ruszyła minikampania "KULTURA ULICZNA PO GDAŃSKU". Jak wyjaśnia gdański urząd celem miejskiej kampanii informacyjnej jest uświadomienie turystkom i turystom, jakie zachowania są lub nie są mile widziane w naszej przestrzeni publicznej. Pojawiają sie prośby m.in. o nieśmiecenie, o nie nazbyt swobodne rezygnowanie z odzieży w czasie upału, przestrzeganie ciszy nocnej, prawidłowe parkowanie czy szanowanie zabytków.

Mam z Gdańska bardzo dobre wspomnienia i zawsze chętnie wpadam w odwiedziny, kiedy jestem nad morzem. Tym bardziej się ucieszyłem, gdy jedno z moich ulubionych miast zaproponowało mi współpracę. Super zabawą było rysowanie i wymyślanie tekstów do ikonek informacyjnych dla turystów – mówi Andrzej Milewski. – Teraz będą one nie tylko informować, ale też, mam nadzieję, wywoływać uśmiech. Jestem bardzo ciekaw reakcji gdańszczan na te projekty.

Kampania w pierwszej odsłonie realizowana jest w postaci plakatów na miejskich słupach, w dalszych etapach przeniesie się do Internetu.

fot. gdansk.pl

KOMENTARZE

aktualności

więcej z działu aktualności

sport

więcej z działu sport

kultura i rozrywka

więcej z działu kultura i rozrywka

Drogi i Komunikacja

więcej z działu Drogi i Komunikacja

Kryminalne

więcej z działu Kryminalne

KONKURSY

więcej z działu KONKURSY

Sponsorowane

więcej z działu Sponsorowane

Biznes

więcej z działu Biznes

kulinaria

więcej z działu kulinaria

Zdrowie i Uroda

więcej z działu Zdrowie i Uroda