mobile
REKLAMA

Weź udział w castingu i zostań gdańskim tiktokerem. Zgłoszenia do 26 sierpnia

Poszukiwanie gdańskiego tiktokera lub tiktokerki rozpoczęte. Miasto ogłosiło casting, którego zwycięzcy będę mieli szansę stać się ambasadorami Gdańska w mediach społecznościowych. Zgłoszenia do pierwszego etapu przyjmowane będą do 26 sierpnia. Wystarczy mieć skończone 16 lat i mnóstwo pomysłów na pokazania miasta w krótkiej, dynamicznej formie. Dla najlepszych czekają nagrody i możliwość współpracy z Piotrem Byliną, czyli tiktokowym Edziem.

Informacja prasowa
Weź udział w castingu i zostań gdańskim tiktokerem. Zgłoszenia do 26 sierpnia

Profil Gdańska na TikTok

Minął już rok od powstania oficjalnego profilu Gdańska na platformie TikTok. Miasto zgromadziło tam już setki tysięcy polubień i wyświetleń oraz ponad 16 000 obserwujących.

Kolejnym krokiem w stronę rozwoju profilu i sposobem na dotarcie do młodych gdańszczanek i gdańszczan jest przeprowadzenie castingu, który ma na celu wyłonienie kreatywnych i twórczych osób. Zwycięzcy konkursu będą mieli szansę na stałą współpracę przy tworzeniu materiałów filmowych na potrzeby mediów społecznościowych miasta Gdańska.

Pod opieką Edzia 

Twarzą i mentorem akcji został Piotr Bylina - tiktoker znany pod pseudonimem Edzio.

– Sam jestem twórcą i uważam, że przeprowadzenie castingu w takiej formie jest naprawdę ciekawym sposobem na promocję Gdańska – mówi Piotr Bylina. – Z drugiej strony, jestem także gdańszczaninem i cieszę się, że mojemu miastu zależy na dotarciu do młodszej publiczności. To na razie rzadko spotykane, by władze miasta doceniały TikToka, a według mnie to platforma z naprawdę dużym potencjałem przekazu.

Zgłoszenia do 26 sierpnia, dla zwycięzców nagroda

Pierwszy etap castingu potrwa do 26 sierpnia i obejmuje zebranie zgłoszeń i wybór osób, które zakwalifikują się do kolejnej części. Następnie uczestnicy i uczestniczki zrealizują jedno z trzech określonych przez organizatorów zadań castingowych.

Komisja konkursowa, w skład której wchodzi Piotr Bylina, przedstawiciele Urzędu Miejskiego w Gdańsku, partnera konkursu - agencji Personal PR oraz Gdańskiej Rady Młodzieżowej wyłonią maksymalnie 3 zwycięzców, którzy otrzymają nagrodę w wysokości 2 tysięcy złotych, możliwość przygotowania materiałów wideo pod opieką Piotra Byliny, a także szansę na stanie się mikroinfluencerem.

Tworzenie kreatywnych treści

– TikTok umożliwia tworzenie kreatywnych treści, których odbiorcami są młodsi użytkownicy i użytkowniczki internetu. Zdecydowaliśmy się wykorzystać właśnie ten kanał społecznościowy, aby do nich dotrzeć i zaangażować ich w mówienie o aspektach ważnych dla naszego miasta – komentuje Marek Bonisławski, dyrektor Biura Prezydenta gdańskiego Urzędu Miejskiego.

Publiczne ogłoszenie wyników nastąpi między 19 a 25 września. Zachęcamy do śledzenia informacji o projekcie na oficjalnych kanałach miasta Gdańska na Facebooku oraz TikToku.

Formularz, regulamin i dodatkowe informacje odnośnie konkursu

fot.pixabay,com

KOMENTARZE

aktualności

więcej z działu aktualności

sport

więcej z działu sport

kultura i rozrywka

więcej z działu kultura i rozrywka

Drogi i Komunikacja

więcej z działu Drogi i Komunikacja

Kryminalne

więcej z działu Kryminalne

KONKURSY

więcej z działu KONKURSY

Sponsorowane

więcej z działu Sponsorowane

Biznes

więcej z działu Biznes

kulinaria

więcej z działu kulinaria

Zdrowie i Uroda

więcej z działu Zdrowie i Uroda