Prestiżowa nagroda dla „Złotej kampanii”
„Złota kampania” promująca „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga uznana najlepszym projektem w konkursie CREATIVITY INTERNATIONAL AWARDS w USA. Przypomnijmy, że studio TOFU otrzymało w tym roku m.in. Nagrodę za Promocję Kultury Miasta Gdańska im. Marcina Opitza.
TOFU Studio otrzymało aż dwie nagrody w 48. edycji amerykańskiego konkursu CREATIVITY INTERNATIONAL AWARDS. Co ważne, jurorzy tegorocznej edycji tego konkursu uznali kampanię promującą „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga za najlepszy projekt tej edycji konkursu i przyznali nagrodę BEST IN SHOW.
Creativity International Awards jest jednym z najdłużej działających, niezależnych konkursów w USA skierowanych do branży reklamowej i projektowej. Otwarty na profesjonalistów i studentów, od 1970 roku stara się promować kreatywne i nieszablonowe rozwiązania projektowe. Wszystkie konkursowe prace oceniane są przez wyselekcjonowany panel specjalistów reklamowych i projektowych, którzy poświęcają swój czas i wiedzę biorąc udział w ocenach.
W tym roku aż dwie nagrody otrzymało gdańskie TOFU Studio za projekt „Złotej Kampanii” promującej XV wieczny tryptyk „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga, przygotowanej na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku. Identyfikacja wizualna stworzona na potrzeby tych działań otrzymała platynę, czyli najwyższe wyróżnienie w kategorii Corporate Identity Program, zaś plakaty wykorzystywane w działaniach komunikacyjnych zostały uznane najciekawszym projektem całej tegorocznej edycji Creativity International Awards otrzymując prestiżowy tytuł: BEST IN SHOW.
Studio TOFU jest laureatem tegorocznej Nagrody za Promocję Kultury Miasta Gdańska im. Marcina Opitza przyznawaną przez Prezydenta Miasta Gdańska oraz kilkudziesięciu innych konkursów w Polsce i na świecie.