mobile

Od poniedziałku, 16.03.2020 r. Punkty Obsługi Klienta ZTM w Gdańsku nieczynne do odwołania

W trosce o bezpieczeństwo mieszkańców i konieczność podjęcia działań ograniczających rozprzestrzenianie się koronawirusa, od poniedziałku, 16.03.2020 r., do odwołania, nieczynne będą Punkty Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku.

inf.prasowa
TAGI Gdańsk
Od poniedziałku, 16.03.2020 r. Punkty Obsługi Klienta ZTM w Gdańsku nieczynne do odwołania

Dotyczy to następujących placówek:

Punkt Obsługi Klienta nr 2 - nieczynny

Gdańsk Wrzeszcz, ul. Wyspiańskiego 9A 
(budynek dawnego sklepu meblowego "Heban" naprzeciwko rynku we Wrzeszczu),

Punkt Obsługi Klienta nr 3 - nieczynny
Tunel Dworzec-PKP Gdańsk-Główny,

Punkt Obsługi Klienta nr 4 - nieczynny
Gdańsk-Orunia Górna, ul. Świętokrzyska 15 (pętla tramwajowa Łostowice - Świętokrzyska),

Punkt reklamacyjny - nieczynny
Gdańsk, ul. Na Stoku 49
parter - pokój 16/17.

Wszelkie reklamacje prosimy przesyłać na standardowym formularzu reklamacyjnym drogą mailową na adres ztm@gdansk.gda.pl lub pocztą tradycyjną. Formularz jest dostępny na stronie internetowej www.ztm.gda.pl

Uwaga! Punkt hurtowej sprzedaży biletów jednorazowych będzie czynny jedynie dla podmiotów gospodarczych.

Hurtowa sprzedaż biletów jednorazowych
Gdańsk, ul Na Stoku 49
parter - pokój 10

Punkt czynny jest w dni powszednie:
pon. - pt., 7.00 - 14.30

Jednorazowe bilety komunikacji miejskiej można kupić:

  • przez mobilne aplikacje dostępne w smartfonach (lista aplikacji tu),
  • w automatach biletowych (lista automatów wraz z lokalizacjami dostępna tu),
  • w wybranych placówkach handlowych (lista punktów dostępna tu)  
  • w automatach Open Payment System (w wybranych autobusach, głównie na liniach 110 i 210)

Powyższe ograniczenia mogą stanowić pewną niedogodność – są jednak niezbędne dla zachowania ostrożności i bezpieczeństwa mieszkańców.

Od poniedziałku, 16.03.2020 r. Urząd Miejski w Gdańsku, wszystkie Zespoły Obsługi Mieszkańców oraz Jednostki Organizacyjne miasta zawieszają czasowo bezpośrednią obsługę klientów. Więcej informacji tu.

 

 

Źródło: ZTM Gdańsk

KOMENTARZE

aktualności

więcej z działu aktualności

sport

więcej z działu sport

kultura i rozrywka

więcej z działu kultura i rozrywka

Drogi i Komunikacja

więcej z działu Drogi i Komunikacja

Kryminalne

więcej z działu Kryminalne

KONKURSY

więcej z działu KONKURSY

Sponsorowane

więcej z działu Sponsorowane

Biznes

więcej z działu Biznes

kulinaria

więcej z działu kulinaria

Zdrowie i Uroda

więcej z działu Zdrowie i Uroda