mobile

Nowa marka turystyczna i gdański portal informacyjno-turystyczny

Wczoraj  ruszył nowy portal turystyczny: www.visitgdansk.com. Od tej pory cała identyfikacja wizualna Gdańskiej Organizacji Turystycznej oparta jest o hasło i logotyp VisitGdansk.

TAGI
Nowa marka turystyczna i gdański portal informacyjno-turystyczny

Nowy portal łączy w sobie wszystkie informacje przeznaczone dla turystów i jest odpowiedzią na ich potrzeby i wnioski. Dzięki niemu, w jednym miejscu, znajdą się ważne dane interesujące zarówno turystę indywidualnego, jak i biznesowego (do tej pory znajdujące się na osobnej stronie Gdańsk Convention Bureau). Portal został oparty o przejrzyste i intuicyjne rozwiązania oraz podąża za najnowocześniejszymi trendami branży turystycznej.

Na www.visitgdansk.com szybko można znaleźć informacje o Gdańsku, o możliwościach konferencyjnych  miasta, a także te najbardziej interesujące turystów takie jak: gdzie znaleźć nocleg, gdzie zjeść czy jakie atrakcje warto odwiedzić.

Warto zaznaczyć, że na chwilę obecną strona funkcjonuje tylko w języku polskim, ale Organizacja niebawem uruchomi także serwis w j. angielskim. Gdańska Organizacja Turystyczna jest odpowiedzialna za rozwój portalu, który będzie stopniowo rozszerzał zakres dostępnych informacji.

KOMENTARZE

aktualności

więcej z działu aktualności

sport

więcej z działu sport

kultura i rozrywka

więcej z działu kultura i rozrywka

Drogi i Komunikacja

więcej z działu Drogi i Komunikacja

Kryminalne

więcej z działu Kryminalne

KONKURSY

więcej z działu KONKURSY

Sponsorowane

więcej z działu Sponsorowane

Biznes

więcej z działu Biznes

kulinaria

więcej z działu kulinaria

Zdrowie i Uroda

więcej z działu Zdrowie i Uroda