Nowa marka turystyczna i gdański portal informacyjno-turystyczny
Wczoraj ruszył nowy portal turystyczny: www.visitgdansk.com. Od tej pory cała identyfikacja wizualna Gdańskiej Organizacji Turystycznej oparta jest o hasło i logotyp VisitGdansk.
Nowy portal łączy w sobie wszystkie informacje przeznaczone dla turystów i jest odpowiedzią na ich potrzeby i wnioski. Dzięki niemu, w jednym miejscu, znajdą się ważne dane interesujące zarówno turystę indywidualnego, jak i biznesowego (do tej pory znajdujące się na osobnej stronie Gdańsk Convention Bureau). Portal został oparty o przejrzyste i intuicyjne rozwiązania oraz podąża za najnowocześniejszymi trendami branży turystycznej.
Na www.visitgdansk.com szybko można znaleźć informacje o Gdańsku, o możliwościach konferencyjnych miasta, a także te najbardziej interesujące turystów takie jak: gdzie znaleźć nocleg, gdzie zjeść czy jakie atrakcje warto odwiedzić.
Warto zaznaczyć, że na chwilę obecną strona funkcjonuje tylko w języku polskim, ale Organizacja niebawem uruchomi także serwis w j. angielskim. Gdańska Organizacja Turystyczna jest odpowiedzialna za rozwój portalu, który będzie stopniowo rozszerzał zakres dostępnych informacji.