mobile

Hevelianum najlepszym produktem turystycznym 2018!

Hevelianum znalazło się w gronie finalistów konkursu na najlepszy polski produkt turystyczny 2018 reprezentując województwo pomorskie! Konkurencja była bardzo duża. O laury walczyły „perły polskiej turystyki”, jak mówi o nich Polska Organizacja Turystyki. Złoty Certyfikat otrzymało Muzeum Powstania Warszawskiego. 10 równoważnych Certyfikatów powędrowało m.in. do Centrum Edukacji Ekologicznej Hydropolis, Kompleks Sztolnia Królowa Luiza i do Hevelianum.

informacja prasowa
TAGI
Hevelianum najlepszym produktem turystycznym 2018!

Konkurs na najlepszy produkt turystyczny to okazja do promocji i rozwoju produktów turystycznych. Już po raz szesnasty przedsięwzięcie realizowała Polska Organizacja Turystyczna (POT) we współpracy z regionalnymi organizacjami turystycznymi. Uroczysta gala konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikat POT odbyła się 26 listopada w Warszawie.

– Miano najlepszego polskiego produktu turystycznego 2018 roku, to dla Hevelianum powód do dumy, wielkiej radości, ale i zobowiązanie, aby nie spocząć na laurach.  Cieszymy się, że dostrzeżono naszą pracę i to, że się rozwijamy, ale i wiele sobie obiecujemy po tej nagrodzie, na przykład poszerzenia oferty i zwiększenia liczby gości – mówi Paweł Golak, dyrektor Hevelianum. – Dziękuję Polskiej Organizacji Turystycznej za dostrzeżenie Hevelianum i naszego udziału w runku usług turystycznych. Dziękuję wszystkim gościom, którzy codziennie nas odwiedzają, rodzinom z dziećmi zwiedzającym wystawy, uczniom uczestniczącym w warsztatach, gdańszczanom korzystających z naszej oferty imprez plenerowych. Odwiedzajcie nas jak najczęściej. A najgoręcej dziękuję wszystkim przyjaciołom, partnerom i wspaniałej drużynie Hevelianum, dzięki której to miejsce z tak dużym entuzjazmem i skutecznością wypełnia swoją misję.

Hevelianum przeszło do rywalizacji ogólnopolskiej głosami komisji Regionalnej Organizacji Turystycznej, w skład której weszli przedstawiciele środowiska turystycznego i mediów regionalnych. Już na tym pierwszym etapie konkursu jurorzy uznali, że Hevelianum to produkt, którego bogata oferta pozwala skorzystać zarówno z interaktywnego centrum nauki, nawiązującego do dorobku gdańskiego astronoma Jana Heweliusza, jak i bogatej oferty kulturalnej i rekreacyjnej, a także centrum konferencyjnego.

Laureaci etapu regionalnego przeszli do eliminacji ogólnopolskich, gdzie walczyli o Certyfikat POT. To cenne trofeum, bowiem gwarantuje przynależność do elitarnego grona topowych produktów Polski, promowanych w ramach realizowanych przez POT kampanii krajowych i zagranicznych. Zdobywca Złotego Certyfikatu POT zostaje uhonorowany kampanią reklamową o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł. Ogłoszenie wyników nastąpiło podczas uroczystej gali, która odbyła się 26 listopada w Warszawie.

KOMENTARZE

aktualności

więcej z działu aktualności

sport

więcej z działu sport

kultura i rozrywka

więcej z działu kultura i rozrywka

Drogi i Komunikacja

więcej z działu Drogi i Komunikacja

Kryminalne

więcej z działu Kryminalne

KONKURSY

więcej z działu KONKURSY

Sponsorowane

więcej z działu Sponsorowane

Biznes

więcej z działu Biznes

kulinaria

więcej z działu kulinaria

Zdrowie i Uroda

więcej z działu Zdrowie i Uroda