Godło „Teraz Polska” dla Partner Center!
Na uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie, która odbyła się we wtorek, wyłoniono tegorocznych laureatów XXVII Konkursu „Teraz Polska”. Celem, organizowanego od 1992 roku wydarzenia, jest wyróżnienie polskich firm, które stanowią wzór rodzimej przedsiębiorczości, wysokich standardów usług i jakości produktów. Wśród zwycięskich firm znalazł się łódzki importer i dystrybutor win – spółka Partner Center.
Idea Konkursu „Teraz Polska” jest niezmienna od ćwierćwiecza. Kapituła raz do roku wyłania laureatów, którzy otrzymują prawo do posługiwania się Godłem „Teraz Polska”. W składzie Kapituły zasiadają wybitni przedstawiciele życia gospodarczego, naukowego i politycznego, osoby cieszące się społecznym autorytetem i zaufaniem. Tegorocznym obradom jury przewodniczył prof. Michała Klaibera, prezesa Polskiej Akademii Nauk. Spośród zgłaszonych kandydatur wyłoniono grupę produktów i usług, które szczególny w sposób wyróżniają się na rynku i dzięki walorom jakościowym, technologicznym lub użytkowym mogą wpisywać się w promocję polskiego biznesu i przedsiębiorczości.
W tym roku wśród laureatów Konkursu „Teraz Polska” znalazł się Partner Center – firma, która od ponad 25 lat współtworzy rynek winiarski w Polsce oraz zapewnia rodzimym klientom szeroką ofertę win z całego świata.
Kształtujemy gusta naszych rodaków poprzez zapewnienie dostępu do skrupulatnie wyselekcjonowanych win. Tworzymy rozwiązania, które umożliwiają stabilny wzrost sprzedaży wina, w tym w segmencie HoReCa, i wdrażamy rozwiązania, dzięki którym nasi klienci mają dostęp do najlepszych produktów. – powiedział Witold Franczak, dyrektor generalny Partner Center.
W ofercie firmy znajdziemy setki znakomitych trunków z renomowanych domów winiarskich oraz wina, o sprowadzeniu których do Polski jeszcze kilka lat temu można było tylko pomarzyć: - Rzeczywiście, prestiżowi producenci win poszukują partnerów, którzy zagwarantują im najwyższe standardy i bezpieczeństwo dostaw na rynkach lokalnych. Mamy nasze autorskie rozwiązania w tym zakresie oraz stale inwestujemy i rozwijamy obszary logistyczne, by spełniać oczekiwania całego otoczenia biznesowego. – dodaje Witold Franczak. Dzięki takim właśnie zabiegom, firma dostarcza dziś wina do hoteli i restauracji w całej Polsce oraz na półki sklepowe w większości popularnych sieci detalicznych, sytuując Partner Center w czołówce najlepiej zarządzanych firm - spośród około tysiąca polskich importerów win. Spółka w 3 i 4 kwartale 2016 roku zanotowała 9 proc. wzrost – dwukrotnie wyższy, niż dane dla całego rynku, a wynik ten będzie znacznie przekroczony również w 2017 roku. Tę dynamikę rozwoju docenia zresztą cały rynek – spółka pół roku temu została uhonorowana tytułem Importera Roku, przyznawanym przez branżowy Magazyn Wino.
Godło „Teraz Polska” zapewne dodatkowo wzmocni siłę rynkową oraz konkurencyjność spółki na polskim i zagranicznym rynku: - Dołączenie do grona laureatów konkursu Teraz Polska z dumą traktujemy jako docenienie jakości naszych usług, ale i wyzwanie na przyszłość – by wciąż poszukiwać optymalnych rozwiązań i produktów dla naszych Klientów. Czujemy również ogromną odpowiedzialność, by w naszych międzynarodowych relacjach biznesowych godnie reprezentować biało-czerwone barwy Godła. – podsumowuje Witold Franczak.
Przypomnijmy, że według badań przeprowadzonych przez Ośrodek Badania Opinii Publicznej i Rynku MARECO, niemal 80% respondentów wie, że Godło „Teraz Polska” to symbol wysokiej jakości produktów i usług oferowanych na rynku polskim. Dla ponad 65% z nich ten znak, umieszczony na etykiecie produktu, stanowi ważny element w podejmowaniu decyzji zakupowej.
Więcej informacji można znaleźć na: www.terazpolska.pl i www.partnercenter.pl.
Firma Partner Center powstała w 1991 roku. Spółka od ponad ćwierćwiecza koncentruje się na imporcie skrupulatnie wyselekcjonowanych win – zarówno w segmencie podstawowym, jak i premium. Wiedza, stała analiza trendów rynkowych, a także umiejętność tworzenia oferty ściśle dopasowanej do oczekiwań polskiego Klienta, przez ponad dwie dekady umożliwiły spółce stabilny rozwój i zachowanie wyłącznie polskiego kapitału w akcjonariacie.
Partner Center otrzymała tytułu Importera Roku 2016, przyznawany przez prestiżowy, branżowy „Magazyn Wino”. Spółka została uhonorowana za 25-letni wkład w promowanie i kształtowanie kultury picia wina, wysokie standardy pracy, a także odwagę i zaangażowanie w odkrywaniu dla Polaków międzynarodowego świata win. Firma wyznacza wysokie standardy współpracy z całym otoczeniem biznesowym, kładąc szczególny nacisk na przejrzystość działalności operacyjnej, stale podnosząc kwalifikacje pracowników, wdrażając programy społecznej odpowiedzialności biznesu, zmieniając nawyki polskich konsumentów oraz świadomość kultury spożywania alkoholu. Aktywność w tych obszarach została uhonorowana licznymi nagrodami, w tym: Lidera Rynku, Godłem Inwestora w Kapitał Ludzki, czy Szafirową Statuetką Lidera Zarządzania Zasobami Ludzkimi. W 2017 roku, Partner Center dołączył do grona laureatów Konkursu „Teraz Polska!”.
Partner Center realizuje misję edukowania polskiego rynku, inspiruje trendy i zachowania konsumentów. Aktywnie uczestniczy w kreowaniu kultury spożywania alkoholu poprzez integrację ze światem nauki i sztuki. Spółka wdraża również strategię synergii i tworzy warunki do ścisłej współpracy pomiędzy Klientami, a najlepszymi producentami win i międzynarodowymi ekspertami. Dzięki temu, kontrahenci Partner Center mogą uczestniczyć w licznych szkoleniach merytorycznych, degustacjach win prowadzonych przez sommelierów i wine-maker’ów. Firma organizuje także cykliczne wyjazdy enoturystyczne, podczas których uczestnicy zwiedzają najbardziej prestiżowe winnice świata oraz biorą udział w autorskich prezentacjach win. Główną intencją tych działań jest zapewnienie dostępu do wartościowej wiedzy i kształcenia wszystkich podmiotów budujących rynek wina w Polsce.