Gdańsk promuje lokale użytkowe na Facebooku
Od teraz przedsiębiorcy, którzy chcą założyć biznes w Gdańsku, mogą śledzić ofertę miejskich lokali użytkowych także w mediach społecznościowych. Na profilu Gdańskie Nieruchomości będą pojawiać się również najświeższe informacje o programach i ulgach dla najemców współpracujących z Gdańskim Zarządem Nieruchomości Komunalnych.

Głównym zadaniem facebookowego profilu pod nazwą Gdańskie Nieruchomości (https://www.facebook.com/gznklokaleuzytkowe/ ) będzie prezentacja miejskiej oferty lokali użytkowych. Do tej pory przedsiębiorcy, którzy poszukiwali miejsca do rozwinięcia swojej działalności w Gdańsku, mieli okazję do zapoznania się z listą dostępnych przestrzeni za pośrednictwem strony internetowej www.gznk.pl lub w trakcie wizyty w jednej z jednostek organizacyjnych GZNK. Strona w mediach społecznościowych ma ułatwić przeglądanie dostępnych lokali z oferty miasta i kontakt najemców z podmiotem administrującym przestrzeniami, które wynajmują.
– Postanowiliśmy założyć profil na Facebooku, aby dotrzeć z miejską ofertą lokali użytkowych do szerszego grona przedsiębiorców. Mamy nadzieję, że ta decyzja, przyczyni się również do usprawnienia w jeszcze większym stopniu kontaktu pomiędzy najemcami a pracownikami poszczególnych działów naszej jednostki – mówi Przemysław Guzow, dyrektor Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych.
Oprócz wpisów prezentujących wolne lokale z miejskiej oferty, fanpage będzie prezentował także liczne programy wsparcia i ulg dla przedsiębiorców, którzy myślą o siedzibie firmy w Gdańsku (np. „Lokal na start za złotówkę” czy „Gdańskie Otwarte Pracownie”) oraz treści ważnych zarządzeń związane z ich działalnością.
źródło fotografii: https://www.facebook.com/gznklokaleuzytkowe/