mobile

Akademia Nowych Mediów – druga edycja kompleksowego kursu dla kadr kultury

Profesjonalne szkolenia prowadzone przez najlepszych praktyków i ekspertów w swoich dziedzinach, atmosfera współpracy i networking w kameralnym gronie uczestników, duża porcja wiedzy o nowych mediach i technologiach w kulturze, tym właśnie charakteryzuje się druga edycji cyklu szkoleniowego Akademia Nowych Mediów, którego organizatorem jest Instytut Kultury Miejskiej. Kurs obejmuje osiem spotkań, rozpoczyna się 10 marca i potrwa do końca kwietnia. Obowiązują zapisy: www.anmii.evenea.pl.

Informacja prasowa
TAGI
Akademia Nowych Mediów – druga edycja kompleksowego kursu dla kadr kultury

- Szkolenie kierujemy w szczególności do osób zajmujących się zawodowo działaniami public relations, promocją i komunikacją, zainteresowanych wprowadzeniem do swoich działań rozwiązań technologicznych i doskonaleniem się w efektywnym korzystaniu z nowych mediów - mówi Karina Rojek z Instytut Kultury Miejskiej.

O strategii PR w mediach społecznościowych opowie Anna Miotk, dyrektor ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu, zajmująca się mierzeniem i efektywnością działań public relations. Specyfikę prowadzeniu profilu na Instagramie oraz podstawy fotografii mobilnej przybliży uczestnikom i uczestniczkom Adrian Werner prowadzący swoją firmę Werbrand oraz animator społeczności Igersgdansk. Szkolenie o tym, jak efektywnie korzystać z hasztagów i o prowadzeniu profili w mediach społecznościowych poprowadzi Dominik Pokornowski – ekspert w dziedzinie komunikacji internetowej w firmie haipaa. Jak redagować nasze teksty na stronach internetowych zgodnie z SEO oraz jak dostosować je do standardów WCAG 2.0 powie Sebastian Łubik z Dailyweb.pl. Temat otwartych zasobów i mnogości źródeł, z których możemy legalnie korzystać poruszy redaktorka serwisu www.szukamy.org, Karina Rojek z Instytutu Kultury Miejskiej. W nietypowej formule Hackatonu w Hackerspace Trójmiasto, czyli całonocnego spotkania, podczas którego interdyscyplinarny zespół pracuje nad kilkoma projektami jednocześnie, odbędzie się szkolenie z przygotowywania i projektowania aplikacji. Stowarzyszenie GLAMWIKI poprowadzi warsztat o edycji haseł i Wikimedia Commons. Cały kurs zakończy seminarium Remiks kultury – co wolno, a czego nie wolno, podczas którego uczestnicy porozmawiają o remiksowaniu dzieł sztuki, prawach autorskich, domenie publicznej, etyce, wolności artystycznej i tym, jak to pogodzić.

Informacje organizacyjne

Kurs odbędzie się w marcu i w kwietniu 2018 roku. Zajęcia będą odbywać się co dwa tygodnie, w soboty i niedziele w siedzibie Instytutu Kultury Miejskiej w sali 209 na 2 p. Weekendy szkoleniowe: 10-11.03, 24-25.03, 7-8.04, 21-22.04. Koszt całego kursu to 600,00 zł + 23% VAT (brutto: 738.00 zł). Trwają zapisy online do wyczerpania liczby miejsc: www.anmii.evenea.pl.

Każdy uczestnik i uczestniczka otrzyma certyfikat ukończenia kursu. Instytut Kultury Miejskiej jest instytucją szkoleniową wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonym przez WUP pod nr: 2.22/00102/2017. Zajęcia będą odbywały się w kameralnej grupie 20 osób, która będzie miała okazję dobrze się poznać podczas całego kursu.

Pozostałe informacje o rekrutacji i regulamin kursu znajdują się na stronie: www.akademia.medialabgdansk.pl. Osobą kontaktową jest Karina Rojek: karina.rojek@ikm.gda.pl.

Autorka fotografii:

Bogna Kociumbas

KOMENTARZE

aktualności

więcej z działu aktualności

sport

więcej z działu sport

kultura i rozrywka

więcej z działu kultura i rozrywka

Drogi i Komunikacja

więcej z działu Drogi i Komunikacja

Kryminalne

więcej z działu Kryminalne

KONKURSY

więcej z działu KONKURSY

Sponsorowane

więcej z działu Sponsorowane

Biznes

więcej z działu Biznes

kulinaria

więcej z działu kulinaria

Zdrowie i Uroda

więcej z działu Zdrowie i Uroda