mobile

Aerowatch nowym partnerem polskiej koszykówki

Marka szwajcarskich zegarków Aerowatch została nowym partnerem Energa Basket Ligi, Energa Basket Ligi Kobiet oraz Polskiego Związku Koszykówki. Aerowatch od tego sezonu będzie również sponsorem tytularnym Konkursu Rzutów Za Trzy Punkty podczas Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski.

informacja prasowa
TAGI
Aerowatch nowym partnerem polskiej koszykówki

- To nasz pierwszy tak duży projekt z zakresu sponsoringu sportowego, jednak widząc dynamiczny rozwój polskiej koszykówki, a szczególnie Energa Basket Ligi, postanowiliśmy nawiązać współpracę. Liczymy, że nasze wsparcie przyczyni się do wzrostu zainteresowania kibiców i sprawi, że koszykówka w Polsce wejdzie na jeszcze wyższy poziom, a my dotrzemy do szerokiego grona odbiorców - mówi Piotr Sobota, dyrektor zarządzający firmy Morwa, dystrybutora zegarków Aerowatch.

 - W koszykówce ułamki sekund odgrywają znaczącą rolę, dlatego potrzebna jest do tego szwajcarska precyzja. Bardzo się cieszymy, że tak prestiżowa marka, jaką jest Aerowatch, dołączy do grona naszych partnerów. Wspólnie postaramy się, aby nadchodzący sezon był pełen emocji i wrażeń - mówi Radosław Piesiewicz, Prezes Energa Basket Ligi.

W ubiegłym sezonie powrócił Konkurs Wsadów, a już przy najbliższej edycji Suzuki Pucharu Polski przeprowadzony zostanie także Konkurs Rzutów Za Trzy Punkty, którego sponsorem tytularnym zostanie marka Aerowatch.

- W konkursie rzutów z dystansu oprócz precyzji niezbędna jest umiejętność szybkiego rzucania. Każdy z zawodników musi się zmieścić w określonym czasie. To dla nas dobra okazja do pokazania się, odmierzenia czasu i wyróżnienia najlepszych - dodaje Piotr Sobota.

- Do Aerowatch Konkursu Rzutów Za Trzy Punkty zaprosimy najlepszych strzelców Energa Basket Ligi. Będziemy się jednak przyglądać także młodym polskim zawodnikom. Na pewno jednego z nich zaprosimy do udziału w konkursie - zapowiada Radosław Piesiewicz.

 - Twierdzenie, że zegarek ma pokazywać czas, być ładny i funkcjonalny jest największym zegarkowym kłamstwem świata. Zegarek musi sobą coś reprezentować - musi mieć swoją tożsamość. Zegarki Aerowatch, dzięki ogłoszonemu rozpoczęciu współpracy z Energa Basket Ligą zyskują właśnie tę tożsamość, nie tylko dla wszystkich związanych z koszykówką - podkreśla Władysław Meller, właściciel salonu odCzasu doCzasu, gdzie odbyła się wtorkowa konferencja prasowa.

Autor fotografii: Piotr Koperski

KOMENTARZE

aktualności

więcej z działu aktualności

sport

więcej z działu sport

kultura i rozrywka

więcej z działu kultura i rozrywka

Drogi i Komunikacja

więcej z działu Drogi i Komunikacja

Kryminalne

więcej z działu Kryminalne

KONKURSY

więcej z działu KONKURSY

Sponsorowane

więcej z działu Sponsorowane

Biznes

więcej z działu Biznes

kulinaria

więcej z działu kulinaria

Zdrowie i Uroda

więcej z działu Zdrowie i Uroda