Trefl Gdańsk rzuca kibicom noworoczne wyzwanie. Im wyższa frekwencja, tym większa zniżka
Początek stycznia to czas stawiania sobie celów, podejmowania wyzwań i tworzenia noworocznych postanowień. Kibice Trefla Gdańsk do swojej listy mogą dopisać jeszcze jeden punkt – obecność na meczu z PGE Skrą Bełchatów. Klub rzuca bowiem fanom noworoczne wyzwanie i im wyższa będzie frekwencja w ERGO ARENIE 7 stycznia, tym większa zniżka zostanie przygotowania na bilety na mecz z Grupą Azoty ZAKSĄ, który odbędzie się niespełna dwa tygodnie później. Jeśli frekwencja przekroczy 6 tysięcy osób, wejściówki na mecz z kędzierzynianami przez pierwsze 48 godzin sprzedaży będą aż 40% tańsze! Jest o co walczyć.
Wśród styczniowych postanowień najczęściej królują te dotyczące zwiększenia aktywności fizycznej, oszczędzania pieniędzy, czy zdrowego odżywiania. Jak pokazują badania SW Research, noworoczne plany snuje aż 83% Polaków. W ten trend wpisuje się także Trefl Gdańsk, który ma dla swoich kibiców proste, noworoczne wyzwanie. Ponieważ gdańszczanie w styczniu rozgrywają w ERGO ARENIE dwa topowe starcia – w sobotę 7 stycznia o godz. 17:30 z PGE Skrą Bełchatów – oraz w czwartek 19 stycznia również o 17:30 z Grupą Azoty ZAKSĄ Kędzierzyn-Koźle, klub rzuca swoim fanom rękawicę i wynikiem frekwencyjnym na pierwszym z tych meczów, mogą zawalczyć oni o zniżkę na bilety na drugie starcie. – Nie stosowaliśmy jeszcze takiej formy promocji i mamy nadzieję, że zmobilizuje ona te osoby, które się wahały, czy przyjść do ERGO ARENY i przeżywać emocje na żywo. Do meczu z PGE Skrą jest jeszcze ponad tydzień, a już otworzyliśmy wyższą kondygnację trybun, więc cieszymy się, że sobotnia data i krótki, świąteczno-noworoczny oddech w ligowym terminarzu sprzyjają zainteresowaniu tym wydarzeniem. Spotkania z PGE Skrą zawsze są wyjątkowe, w ERGO ARENIE towarzyszy im ponadprzeciętna frekwencja i są to po prostu takie mecze, w których warto uczestniczyć. Mamy nadzieję, że noworoczne wyzwanie dla kibiców będzie sprzyjać jeszcze lepszemu wynikowi na trybunach i wspólnie z tysiącami kibiców stworzymy siatkarskie święto – mówi Justyna Gdowska, kierownik marketingu i komunikacji Trefla Gdańsk.
Jaka dokładnie frekwencja będzie premiowana zniżkami na mecz z Grupą Azoty ZAKSĄ? Zabawa zaczyna się od wyniku 3500 widzów. Jeśli na meczu z PGE Skrą przekroczona zostanie ta liczba, przez pierwsze 48 godzin sprzedaży bilety na mecz z ZAKSĄ będą tańsze o 5%. Frekwencja powyżej 4000 osób oznacza 10% zniżki. Następnie, jeśli liczba publiczności byłaby zbliżona do domowego spotkania z PGE Skrą z poprzedniego sezonu, gdy wynosiła ona 4800 osób, kibice gwarantują sobie 15% zniżki na mecz 19 stycznia. Powyżej 5000 osób to już 20% zniżki, a dalej upust rośnie już nie o 5, a o 10 punktów procentowych! 5500 kibiców w hali na granicy Gdańska i Sopotu oznacza 30% rabatu przez 48 godzin, a 6000 fanów aż 40% zniżki! Biorąc pod uwagę mecze ligowe, bariera 6000 kibiców na meczu Trefla z PGE Skrą została ostatnio przekroczona w 2017 r., gdy drużyny dopingowało z trybun ERGO ARENY 6850 osób! Z kolei mecze w 2019 i 2018 roku przyciągały po 5500 widzów. To, czy uda się powtórzyć lub pobić te wyniki zależy oczywiście od wspólnych starań klubu i kibiców! Z pewnością mecz 7 stycznia będzie się różnił od ostatnich pojedynków Trefla z PGE Skrą tym, że drużyny przystępują do niego jako sąsiedzi z tabeli PlusLigi, a wręcz po pierwszej części sezonu to Trefl był wyżej notowany i wywalczył sobie prawo do gry w TAURON Pucharze Polski, co nie udało się bełchatowianom. Emocje w spotkaniu na początku stycznia są więc bardziej niż gwarantowane.
By wśród kibiców wzbudzić większe zainteresowanie noworoczną zabawą frekwencyjną, przez najbliższy tydzień w social mediach Trefla Gdańsk wyzwania będą sobie rzucać także siatkarze, czy jedno z nich zostanie skierowane do bratniego klubu, Trefla Sopot. – Po bardzo intensywnych trzech pierwszych miesiącach ligi, teraz mamy czas, gdy i drużyna może się w spokoju przygotowywać do pierwszego meczu w 2023 roku i my możemy dobrze wykorzystać tą przerwę na działania komunikacyjne. Będą więc i wyzwania sportowe między zawodnikami i… kibicowskie od naszych siatkarzy do koszykarzy Trefla Sopot. Jeśli publiczność uważnie obserwuje podczas meczów nasz kwadrat dla rezerwowych, może dostrzec, że zawodnicy, z Mariuszem Wlazłym na czele, zaczęli tak jak i kibice na trybunach używać klaskaczy. Sprawdzimy, jak radzą sobie koszykarze, a wszystko ma oczywiście na celu zainteresowanie pomorskiej społeczności meczami – dodaje Gdowska.
Bilety na mecz z PGE Skrą Bełchatów są dostępne w cenach od 15 do 49 zł na www.gdanskielwy.pl. Sprzedaż stacjonarna w kasie odbywa się tylko w dniu meczu, od 2 godzin przed rozpoczęciem spotkania. Zniżki przysługują uczniom i studentom do 26. roku życia oraz seniorom, którzy ukończyli 60. rok życia. Tak jak w poprzednich latach, tak i w sezonie 2022/2023 została przygotowana także specjalna strefa dla rodzin – kibicując w sektorze nr 117, zlokalizowanym blisko kącika zabaw Trefla, za bilet dla dziecka do 13. roku życia zapłacimy jedynie 5 zł. Z takiej samej stawki – 5 zł za bilet – mogą korzystać grupy szkolne (zgłoszenia grup szkolnych przyjmuje Aleksandra Wypych – kids@sport.trefl.com, tel. 661 838 585. Jeden opiekun na 14 uczniów ma wstęp darmowy). Z kolei sprzedaż biletów na mecz z Grupą Azoty ZAKSĄ zostanie uruchomiona po poznaniu frekwencji na meczu z PGE Skrą. Przez pierwsze 48 godzin działać będzie adekwatny do liczby kibiców kod zniżkowy, a następnie bilety będą w standardowych cenach.
Fot. treflgdansk.pl