Oceń gdańskie ZOO w internetowej ankiecie
Gdański Ogród Zoologiczny to jedna z najbardziej lubianych i najliczniej odwiedzanych atrakcji naszego regionu. Nie spoczywamy jednak na laurach! Chcemy się zmieniać, chcemy uatrakcyjniać naszą ofertę i zachęcamy do podpowiedzenia nam jakie są Wasze oczekiwania.

Gdańskie ZOO to ponad 1000 zwierząt i blisko 200 gatunków z całego świata. Urokliwe okolice Oliwy, specyficzny mikroklimat i bliskość Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego zachęcają do odwiedzania Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego przez cały rok. Prawie 400 tysięcy odwiedzających rocznie jest dowodem na wyjątkowość tego miejsca i sympatię gości. Okres wiosenno-letni to czas największej kumulacji odwiedzających. Chcemy jednak, by gdańskie ZOO było atrakcyjne przez cały rok i aby oferta ogrodu była jak najbardziej dopasowana do odwiedzających. Dlatego razem z Urzędem Miejskim w Gdańsku opracowaliśmy ankietę, która pomoże nam wskazać kierunki rozwoju. - Gdańskie ZOO to obszarowo największy ogród zoologiczny w Polsce - mówi Michał Targowski, dyrektor ZOO Gdańsk. – Nasze 125 hektarów to komfortowe warunki dla zwierząt, które chronimy przed wyginięciem, ale też olbrzymia przestrzeń do rekreacji. Mamy świadomość i czujemy potrzebę zmian, ale żeby były one trafione zapraszamy do podzielenia się swoimi opiniami na nasz temat – dodaje Targowski.
Ankieta internetowa dostępna jest pod adresem: http://gdanskiezoo.badanie.net/
Wypełnienie jej zajmuje kilka minut i udzielenie odpowiedzi będzie możliwe do końca czerwca 2018.
- Liczymy, że ta ankieta pomoże uczynić Gdański Ogród Zoologiczny miejscem jeszcze bardziej przyjaznym dla osób odwiedzających - podkreśla Katarzyna Drozd-Wiśniewska, zastępca dyrektora Wydziały Polityki Gospodarczej i kierownik Referatu Badań i Analiz Społeczno-Gospodarczych w Urzędzie Miejskim w Gdańsku - Osoby, które zdecydują się na udział w badaniu, będą mogły m.in. ocenić różne aspekty funkcjonowania ZOO np. możliwość zakupu biletów, wygodę zwiedzania czy ofertę gastronomiczną. Będzie też miejsce na ocenę wrażenia ogólnego czy zgłoszenie nowych pomysłów. Z naszego doświadczenia w realizacji badań ankietowych wynika, że spostrzeżenia i sugestie osób odwiedzających często są bardzo trafne i stają się impulsem do wprowadzenia atrakcyjnych zmian. Jestem przekonana, że tak będzie i tym razem – dodaje Drozd- Wiśniewska.