KONKURS! Wygraj szkolenie, zorganizowane przez Fundację Alegoria Kultury
Zgodnie z misją statutową Fundacji Alegoria Kultury od lutego rozpoczyna się nowy cykl bardzo interesujących szkoleń jakie poprowadzi Dorota Połom. Weź udział w konkursie i zostań uczestnikiem jednego z nich!
JAK ZBUDOWAĆ DŁUGOTRWAŁE RELACJE Z KLIENTAMI?
Termin: 01.03.2017 r. godz. 10:00 - 14:00
Najważniejszym celem szkolenia jest podnoszenie umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami i zdobywanie oraz utrzymywanie ich lojalności.
Pokazanie uczestnikom szkolenia, iż budowanie relacji oraz zaufania, to proces, który ma swój początek, środek – czyli rozwój oraz może mieć też swój koniec.
Ponieważ praca z Klientem wymaga wielu umiejętności, takich jak: skuteczna komunikacja, umiejętność argumentacji, asertywność, aktywne słuchanie oraz elastyczne dopasowywanie się do odbiorcy, należy ćwiczyć powyższe kompetencje, aby uzyskać mistrzostwo w budowaniu relacji z Klientami oraz w zdobyciu i utrzymaniu lojalności klienta.
Aby wygrać bezpłatny udział w szkoleniu, należy odpowiedzieć na pytanie: Dlaczego wybrałaś/-eś to szkolenie oraz o jakie dodatkowe elementy chciałbyś je poszerzyć?
Odpowiedzi proszę wysłać na adres: wdebski@poczta.fm (w temacie proszę o wpisanie nazwy szkolenia)
Redakcja zastrzega sobie prawo do subiektywnej oceny.
Na zgłoszenia czekamy do wtorku 27.02.2017 do godziny 10.00.