Gdański bursztyn ponownie zabłyśnie! Kärcher przywraca urok „Bursztynowej Arenie”
Gdański stadion, który był areną Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2012, odzyskuje swój dawny wygląd. Złota fasada i wnętrze obiektu były zanieczyszczone przez lata. Dzięki współpracy z firmą Kärcher, stadion będzie znów błyszczeć jak nowy
Bursztyn zabłyśnie na nowo
W ramach projektu „Czyścimy Polsat Plus Arenę Gdańsk” firma Kärcher zajmie się odświeżeniem fasady stadionu, zarówno od strony zewnętrznej, jak i wewnętrznej. Jest to pierwsza taka akcja w historii obiektu, który jest wizytówką miasta.
- Nasz obiekt jest pod wieloma względami wyjątkowy. Dlatego bardzo zależy nam na tym, by przywrócić mu pierwotny blask. Cieszę się, że firma Kärcher nas w tym wspiera. Chcemy, by mieszkańcy Gdańska i goście czuli się dobrze w naszym obiekcie, a wyczyszczenie stadionu z pewnością się do tego przyczyni. Jestem przekonany, że efekty czyszczenia będą spektakularne, a nasza Arena będzie, po zakończeniu tych prac, jak nowa - wyjaśnił Paweł Buczyński z Polsat Plus Arena Gdańsk.
Współpraca kulturalna ze znaną marką
W ramach projektu, firma Kärcher dostarczyła sześć profesjonalnych urządzeń wysokociśnieniowych modelu HD 6/16-4 M Plus, które pomogą w usuwaniu zanieczyszczeń z elewacji stadionu. Spółka jest również sponsorem finansowym całego przedsięwzięcia.
- Jako lider rynku zdajemy sobie sprawę także ze zobowiązań, jakie nakłada na nas bycie przodującą firmą w branży. Dlatego też chętnie angażujemy się w ten projekt, dzięki któremu piękny stadion w Gdańsku znów będzie zachwycał kibiców sportowych oraz odwiedzających wydarzenia muzyczne i kulturalne, które się tam odbywają. Jest to element naszej długoletniej strategii, polegającej na przywracaniu blasku zabytkom i obiektom ważnym dla społeczności i kultury. Bardzo się cieszę, że nasza technologia pozwoli wyczyścić ten wyjątkowy obiekt sportowy - skomentował Łukasz Palczak, dyrektor marketingu w Kärcher Polska.
Spółka przywraca blask zabytkom na całym świecie
Firma Kärcher, znana z produkcji urządzeń czyszczących, od lat angażuje się w sponsoring kulturalny. W ramach tej działalności wyczyściła już ponad 160 zabytków na całym świecie, takich jak kolumnada na Placu Świętego Piotra w Rzymie, posąg Chrystusa w Rio de Janeiro, obelisk w Paryżu czy Brama Brandenburska w Berlinie. Prace konserwatorskie są zawsze wykonywane we współpracy z właścicielami i instytucjami odpowiedzialnymi za ochronę dziedzictwa kulturowego.
fot.UD Gdańsk