Festiwal See Bloggers
1500 uczestników, najciekawsi prelegenci i przedstawiciele czołowych marek w Polsce pojawili się 22 i 23 lipca w Gdyni na festiwalu See Bloggers, największym wydarzeniu dla twórców internetowych w Polsce. Zaplanowane warsztaty i prelekcje prowadzić prowadzili najpopularniejsi eksperci i influencerzy.
1500 uczestników, w tym twórcy internetowi, blogerzy i vlogerzy, spotkali się 22 i 23 lipca w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni. Była to już piąta edycja See Bloggers. Zaplanowano na niej 12 stref tematycznych, warsztaty, panele dyskusyjne i prelekcje.
- Z każdą kolejna edycją See Bloggers podnosimy poprzeczkę. W tym roku przygotowaliśmy atrakcje dla twórców internetowych, w tym warsztaty i spotkania w ramach 12 stref od gotowania przez design i parenting, aż po gaming i motoryzację - mówi Jakub Zając, jeden z organizatorów See Bloggers i współautor bloga fashionable.com.pl - kładziemy również bardzo duży nacisk na rozwój kanałów YouTube i promowanie treści video - dodaje Jakub Zając.
Od bloga do Snapchata
Twórczość internetowa nie ogranicza się tylko do pisania bloga lub nagrywania vloga na YouTube. Podczas See Bloggers spotkają się osoby prowadzące popularne profile na Snapchacie, Instagramie, Facebooku czy Twitterze. Influencerzy mieli szansę poznania wielu kanałów dotarcia do odbiorców, sposobów, w jaki funkcjonują, i budowania społeczności. Organizatorzy i prelegenci podczas warsztatów i wykładów pokazywali, jaką wartość niesie za sobą różnicowanie treści i włączenie video. Uczestnicy tym samym poszerzyli wiedzę i odnaleźli inspirację do wzmacniania swojej osobistej marki.
Nowy wymiar relacji z influencerami
Jubileuszowa edycja festiwalu dla twórców internetowych była również szansą dla blogerów, vlogerów i influencerów na spotkanie się z przedstawicielami firm. Dzięki "szybkim randkom" możliwe było nawiązanie relacji z influencerami, a w rezultacie stała współpracę korzystną dla obu stron. To nowe rozwiązanie, które odpowiada na szybko rosnące znaczenie influencer marketingu.
- Od co najmniej roku obserwujemy zmiany w trendach marketingowych. Odbiorcy coraz częściej poszukują rekomendacji u liderów opinii i twórców internetowych. Na See Bloggers dajemy wszystkim okazję spotkania się i nawiązania relacji biznesowych - tłumaczy Jakub Zając.
Wstęp na wydarzenie See Bloggers był bezpłatny, jednak wymagana była wcześniejsza rejestracja.