Change Lingerie- więcej niż produkt
W czasach powszechnego pośpiechu i zapracowania indywidualne podejście do klienta to rzadkość coraz częściej zarezerwowana wyłącznie dla tych spośród nas, których stać na zamawianie ubrań w warsztatach krawieckich. Sukces marki Change Lingerie, która otworzyła swój pierwszy salon na Pomorzu wskazuje na to, że na polskim rynku odzieżowym obok takich czynników, jak dostępność, szeroki asortyment czy przystępna cena coraz większą rolę zaczyna odgrywać spełnianie indywidualnych wymagań klienta.
- Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom wszystkich kobiet. Poza szerokim asortymentem i możliwością zakupu bielizny we wszystkich możliwych rozmiarach nasze salony wyróżnia podejście do klienta.
Firmowe salony Change Lingerie nie są wyłącznie punktami handlowymi ograniczającymi zakres swojej działalności do sprzedaży doskonałej jakości bielizny. Sieć firmowych sklepów Change Lingerie rozciąga się na wszystkie główne ośrodki miejskie w kraju. Prócz troski o zaopatrzenie sieć wyróżnia również dbałość o to, by nic nie mąciło radości zakupów. Dlatego w każdym spośród 20 salonów marki na klientkę czekają specjalne pracownice. Powierzono im zadanie doradzania kupującym i dobrania bielizny do kobiecej sylwetki. To odpowiedzialna funkcja, gdyż stawką jest nie tylko renoma marki, ale przede wszystkim utwierdzenie klientek w poczuciu własnej wartości. Klientki opuszczają więc firmowe salony nie tylko zaopatrzone w doskonałej jakości produkt. Gratis otrzymują też profesjonalną obsługę kierującą się indywidualnymi potrzebami każdej nabywczyni.
- Bielizna powinna być jak nasza druga skóra. Przez sześć lat naszej obecności na polskim rynku dążymy do tego, by sta się czymś więcej niż renomowanym sklepem. Chcemy być miejscem w pełni przyjaznym dla klienta.
- Znam wyroby marki Change Lingerie od jakiegoś czasu i bardzo je sobie cenię. Od półtorej roku jestem wierną fanką marki. Wysoko oceniam zwłaszcza ostatnią kolekcję, która zwróciła moją uwagę jakością wykonania- ocenia aktorka Agnieszka Kobierska.
Sieć handlowa Change Lingerie obejmuje 200 salonów w całej Europie oraz 20 w Polsce. Do tej listy dołączył niedawno pierwszy salon w Gdańsku otwarty w Galerii Bałtyckiej.
- Nasze działania cieszą się uznaniem polskich klientek. Świadczy o tym dynamiczny rozwój firmy w naszym kraju. Jeszcze sześć lat temu skandynawska marka w ogóle nie była dostępna na polskim rynku, a po wyroby Change Lingerie trzeba było jeździć aż do Danii. Wypełniliśmy lukę dając nabywczyniom to, czego nie były im w stanie zapewnić im inne firmy w branży. Oczywiście na rodzimym rynku nie brakuje wysokiej jakości produktów, jednak by bielizna była piękna musi dobrze przylegać do ciała. Każda nasza kolekcja jest inna, dzięki czemu każda klientka znajdzie u nas coś dla siebie. Bielizna nie niszczy się mimo wielokrotnego prania i zachowuje wciąż elegancki wygląd oraz klasę nawet pomimo roku użytkowania. Stawismy więc nie tylko na estetykę, ale w pierwszej kolejności na jakość i trwałość produktu- mówi Marcelina Zięciak, PR manager.
Przedstawicielka Change Lingerie podkreśla, że polskie klientki cechuje coraz większa świadomość własnych potrzeb. Przekłada się to na rosnące wymagania stawiane przedsiębiorstwom tworzącym branżę. Kiedyś wystarczyło jedynie dostarczyć dobrze zaprojektowaną kolekcję ubrań do sklepów. Teraz przedsiębiorcy muszą brać pod uwagę znacznie więcej czynników. Dlatego zakupy w salonie Change Lingerie to inwestycja wybiegająca kilka lat w przyszłość.