Akwarium Gdyńskie stworzy grę na smartfony
Gra ma ułatwić dostęp do informacji o placówce i zachęcić młodszych do odwiedzenia Akwarium.
Wiadomo już, że nie będzie to zwykła aplikacja, a gra online, której koszt stworzenia wyniesie 182 tys. złotych. Jak mówi Grażyna Niedoszytko z Akwarium Gdyńskiego, grupą docelową są nastolatkowie. - Mamy nadzieję, że dzięki niej będą mogli lepiej poznać obiekt, okazy, które tu mamy, ale także nauczyć się czegoś nowego - dodaje.
Gra powinna być gotowa do końca lutego 2020 roku, lecz oficjalnej daty premiery jeszcze nie ma. Stworzenie gry jest możliwe dzięki zaangażowaniu placówki w projekt Baltic Museums Love IT, finansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Południowy Bałtyk. UE finansuje 85 proc. budżetu, a 15 proc. to wkłady własne partnerów.