W Galerii Metropolia zawita nowy punkt obsługi pasażerów ZTM
Od poniedziałku, 28 sierpnia, podróżujący komunikacją miejską w Gdańsku będą mieli dostęp do nowego punktu obsługi klienta, zastępującego dotychczasowe punkty przy ul. Na Stoku i Wyspiańskiego. Ten nowy punkt usytuowany będzie na parterze Galerii Metropolia przy ul. Kilińskiego 4 we Wrzeszczu
Położony tuż obok dworca kolejowego we Wrzeszczu oraz niedaleko głównego węzła autobusowego, nowy punkt obsługi klienta w Galerii Metropolia stanie się dogodnym miejscem dla załatwiania wszelkich spraw związanych z podróżowaniem. Nowością jest także wydłużenie godzin działania punktu, który będzie dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach od 06:30 do 20:30.
Otwarcie tego nowego miejsca spełnia oczekiwania wielu pasażerów, którzy zgłaszali takie potrzeby. W ramach tej nowej siedziby będzie także możliwość korzystania z hurtowej sprzedaży biletów.
W nowym punkcie będzie można:
-
kupić bilety,
-
doładować kartę miejską biletem okresowym imiennym lub na okaziciela,
-
złożyć wniosek o wydanie karty miejskiej lub o przystosowanie legitymacji studenckiej do
-
biletów okresowych,
-
złożyć reklamację,
-
wyrobić duplikat karty miejskiej lub Gdańskiej Karty Mieszkańca ze zdjęciem,
-
otrzymać fakturę za bilety kupione w automatach biletowych,
-
zapłacić za przewóz osób niepełnosprawnych,
-
złożyć korespondencję do Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku.
Zmiany w godzinach pracy Punktów Obsługi Klienta ZTM
Ze względu na planowaną przeprowadzkę, od poniedziałku 21 sierpnia, nieczynne będą następujące miejsca: Punkt Obsługi Klienta nr 2 zlokalizowany przy ul. Wyspiańskiego 9A, Punkt Reklamacyjny, Punkt Sprzedaży Hurtowej oraz kasa przy ul. Na Stoku 49.
W związku z reklamacjami dotyczącymi kart miejskich, można składać je w Punkcie Obsługi Klienta nr 4, mieszczącym się przy ul. Świętokrzyskiej 15. Godziny działania POK pozostają niezmienne:
-
w poniedziałek, czwartek i piątek od 07:00 do 14:30,
-
we wtorek i środę od 10:00 do 17:30.
Do poniedziałku, 28 sierpnia, bilety okresowe będzie można nabyć:
-
w POK nr 4 przy ul. Świętokrzyskiej 15,
-
za pośrednictwem automatów biletowych,
-
drogą internetową,
-
poprzez aplikacje mobilne: GoPay, jakdojade.pl, MPay, zbiletem.pl,
-
oraz w punktach sprzedaży biletów okresowych.
Sprzedaż hurtowa w nowej lokalizacji zostanie uruchomiona dopiero 28 sierpnia.
fot.gdansk.pl