Trzy miasta, jedna destynacja
Pod takim hasłem ruszyła kampania Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, która pokazuje, jak dobrze żyje się w Trójmieście oraz prezentuje pomysły, jak spędzać tu czas przez cały rok, niezależnie czy jest się mieszkańcem, czy turystą. Bo Gdańsk, Sopot i Gdynia mają wspólnie do zaoferowania przynajmniej trzy raz więcej niż gdziekolwiek indziej.
Po co konkurować i rywalizować, skoro można współpracować? „One for three, three for one (jeden za trzech, trzech za jednego)” – jak śpiewa w nagranym na potrzeby kampanii teledysku gdyński zespół Lady Killer wraz z Piotrem Spychałą i Arkadiuszem Tyda.
W klipie przewijają się najbardziej charakterystyczne obrazy z Trójmiasta i jego topowe atrakcje, w tym najnowsze dzieło, namalowane specjalnie na tę okazję, gdańskiego artysty Piotra Jaworskiego, znanego jako Tuse. Jego mural, który powstał w Gdańsku przy al. Grunwaldzkiej 295, uwiecznia elementy charakterystyczne dla wszystkich naszych miast, które razem tworzą niepowtarzalne miejsce na mapie kraju.
Klip można obejrzeć po wejściu w ten link.
Fot. PROT