mobile

Trzy miasta, jedna destynacja

Pod takim hasłem ruszyła kampania Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, która pokazuje, jak dobrze żyje się w Trójmieście oraz prezentuje pomysły, jak spędzać tu czas przez cały rok, niezależnie czy jest się mieszkańcem, czy turystą. Bo Gdańsk, Sopot i Gdynia mają wspólnie do zaoferowania przynajmniej trzy raz więcej niż gdziekolwiek indziej.

Informacja prasowa
Trzy miasta, jedna destynacja

Po co konkurować i rywalizować, skoro można współpracować? „One for three, three for one (jeden za trzech, trzech za jednego)” – jak śpiewa w nagranym na potrzeby kampanii teledysku gdyński zespół Lady Killer wraz z Piotrem Spychałą i Arkadiuszem Tyda.

W klipie przewijają się najbardziej charakterystyczne obrazy z Trójmiasta i jego topowe atrakcje, w tym najnowsze dzieło, namalowane specjalnie na tę okazję, gdańskiego artysty Piotra Jaworskiego, znanego jako Tuse. Jego mural, który powstał w Gdańsku przy al. Grunwaldzkiej 295, uwiecznia elementy charakterystyczne dla wszystkich naszych miast, które razem tworzą niepowtarzalne miejsce na mapie kraju.

Klip można obejrzeć po wejściu w ten link.

Fot. PROT

KOMENTARZE

aktualności

więcej z działu aktualności

sport

więcej z działu sport

kultura i rozrywka

więcej z działu kultura i rozrywka

Drogi i Komunikacja

więcej z działu Drogi i Komunikacja

Kryminalne

więcej z działu Kryminalne

KONKURSY

więcej z działu KONKURSY

Sponsorowane

więcej z działu Sponsorowane

Biznes

więcej z działu Biznes

kulinaria

więcej z działu kulinaria

Zdrowie i Uroda

więcej z działu Zdrowie i Uroda