mobile

Nowe atrakcyjne szkolenia

Zgodnie z misją statutową Fundacji Alegoria Kultury od lutego zaczynamy nowy cykl bardzo interesujących szkoleń jakie poprowadzi Dorota Połom. 

TAGI
Nowe atrakcyjne szkolenia

KURS nr 02/P/17
IDEALNA KOMUNIKACJA: ZROZUM CO MÓWIĄ INNI I ZOSTAŃ ZROZUMIANYM

Termin: 08.02.2017 r.  godz. 16:00 - 20:00
Grupa docelowa:
- osoby, które z racji swoich zainteresowań czy zawodowych obowiązków prowadzą wystąpienia   
   publiczne i które nie czują się dość dobrze w tej roli;
- pracownicy Działów Marketingu lub Działów Handlowych, którzy prowadzą rozmowy z klientami,     
   prelekcje czy prezentacje produktów; 
- osoby, które czują potrzebę polepszenia swojej komunikacji z otoczeniem, mają problem w 
   jasnym i konkretnych formułowaniu swoich myśli i czują się nierozumiani w sytuacjach 
   zawodowych i prywatnych.

CEL SZKOLENIA I KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW
Celem szkolenia jest pokazanie uczestnikom, na czym polega idealna komunikacja. Uświadomienie uczestników, że nie wystarczy wymyślić sobie co chcemy zakomunikować, powiedzieć to, zostać wysłuchanym przez drugą stronę i przy odrobinie szczęścia, zrozumianym…. 

To tylko jeden z celów komunikacji, czyli samo przekazanie komunikatu. Ale w komunikacji chodzi też o budowanie relacji, wywieranie określonego wpływu i realizowanie celów. 

Podczas szkolenia połączonego z warsztatami, uczestnicy przekonają się, iż nie wszystko w dobrej komunikacji zależy od nich samych, ale dowiedzą się również, iż istnieją sposoby na zwiększenie efektywności własnej komunikacji.

KURS nr 03/P/17
ODKRYCIE SWOJEJ NATURALNEJ ROLI, PRZEPUSTKĄ DO WYBORU IDEALNEGO ZAWODU

Termin: 15.02.2017 r.  godz. 16:00 - 20:00
Grupa docelowa:
-  osoby nastawione na rozwój osobisty, poszukujące pracy i budujące swoją drogę zawodową; 
- osoby, które czują się „nie na miejscu” w swojej pracy i wciąż zadają sobie pytanie, dlaczego nie  
    lubią swojego zawodu;
- pracownicy Działów HR, którzy prowadzą rekrutację i szukają najlepszych kandydatów na 
   poszczególne stanowiska,
- pracodawcy, którzy dążąc do poprawy efektywności swoich pracowników, chcą poznać jakie  
   naturalne role grupowe są im przypisane.

CEL SZKOLENIA I KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW
Celem szkolenia jest zaprezentowanie uczestnikom, jakie role grupowe według teorii Meredith Belbina są im naturalnie najbliższe. 
Uczestnicy dowiedzą się, co jest podstawą budowy każdego zespołu pracowników i jaki zespół jest najbardziej efektywny.
Podczas szkolenia połączonego z warsztatami, uczestnicy będą mieli okazję odkryć swoje własne predyspozycje i poznać swoją rolę grupową oraz przeanalizować czy obecnie wykonywany zawód jest dla nich najbardziej odpowiedni. 
Natomiast Ci, którzy są dopiero na początku kariery zawodowej, dowiedzą się jakie zawody są dla nich najlepsze, zgodne z ich naturalnymi cechami.

KURS nr 04/P/17
KREATYWNE MYŚLENIE = TWÓRCZE DZIAŁANIE

Termin: 22.02.2017 r.  godz. 16:00 - 20:00
Grupa docelowa:
- osoby nastawione na rozwój osobisty, poszukujące inspiracji i niestandardowych rozwiązań w  
    życiu osobistym;
- pracownicy, których obowiązki zawodowe wymagają kreatywnego myślenia; pomysłowości i 
   poszukiwaniu nowych rozwiązań;
- pracownicy Działów Marketingu lub Agencji Marketingowych.

CEL SZKOLENIA I KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW
Celem szkolenia jest przybliżenie uczestnikom, tematyki twórczego myślenia i twórczej pracy oraz uświadomienie im, jakie elementy je kształtują.
Uczestnicy dowiedzą się jakie trudności blokujących myślenie kreatywne oraz poznają sposoby ich przezwyciężania. 
Podczas szkolenia połączonego z warsztatami, będziemy kształtować w uczestnikach nawyk szukania wielu rozwiązań (myślenie dywergencyjne), identyfikowania sedna problemu i odwagę wprowadzania nietypowych rozwiązań. 
Dodatkowo szkolenie ma na celu pobudzenie otwartości i spontaniczności w wyrażaniu własnych myśli, pomysłów i emocji oraz pobudzenie chęci rozwijania motywacji twórczej.

KURS nr 05/P/17
JAK ZBUDOWAĆ DŁUGOTRWAŁE RELACJE Z KLIENTAMI?

Termin: 01.03.2017 r.  godz. 10:00 - 14:00
Grupa docelowa:
- pracownicy Działów Handlowych oraz Działów Obsługi Klienta, którzy mają na co dzień do     
   czynienia z klientami; 
- pracownicy infolinii i serwisów telefonicznych, przyjmujący reklamacje oraz zamówienia;
- osoby zajmujące się networkingiem i odpowiedzialne za budowanie pozytywnych i 
   długotrwałych relacji z klientami.

CEL SZKOLENIA I KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW
Najważniejszym celem szkolenia jest podnoszenie umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami i zdobywanie oraz utrzymywanie ich lojalności.
Pokazanie uczestnikom szkolenia, iż budowanie relacji oraz zaufania, to proces, który ma swój początek, środek – czyli rozwój oraz może mieć też swój koniec.  
Ponieważ praca z Klientem wymaga wielu umiejętności, takich jak: skuteczna komunikacja, umiejętność argumentacji, asertywność, aktywne słuchanie oraz elastyczne dopasowywanie się do odbiorcy, należy ćwiczyć powyższe kompetencje, aby uzyskać mistrzostwo w budowaniu relacji  z Klientami oraz w zdobyciu i utrzymaniu lojalności klienta. 

KURS nr 01/P/17
„BRANDING CZYLI BUDOWAQ I ZNACZENIE MARKI”

Termin: 08 marca 2017 r  10:00 – 14:00
Grupa docelowa:
- osoby, które pragną założyć własna firmę i szukają pomocy w tym zakresie;
- przedsiębiorcy, którzy już posiadają własną działalność  (nawet kilka lat) ale ich marka nie 
   przynosi spodziewanych zysków, nie ma na siebie pomysłu lub  wydaje się przestarzała;
- pracownicy Działów Marketingu lub Działów Handlowych, który szukają pomysłu na to jak 
   zwiększyć  rozpoznawalność   czy zapamiętywalność marki  na rynku

CEL SZKOLENIA I KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW
Celem szkolenia jest wspólne przeanalizowanie, jakie etapy trzeba przejść aby zbudować silną i rozpoznawalną na rynku markę.
Uczestnicy dowiedzą się, co jest podstawa budowy każdej marki i dlaczego wielu osobom nie udaje się stworzyć ciekawego i niepowtarzalnego brendu. 
Tym natomiast, którzy już od kilku lat posiadają własne firmy (ale nie przynoszą one spodziewanych korzyści), nasze szkolenie może pomóc w zrozumieniu ewentualnych błędów jakie poczyniono przy jej tworzeniu i dać gotową receptę na ich poprawę.

CENA KAŻDEGO SZKOLENIA:
1. 150,00 zł od osoby
2. 130,00 zł jeżeli zgłoszone są z jednej firmy 2 osoby
3. 110,00 zł jeżeli zgłoszone są z jednej firmy 3 i więcej osób
4. 130,00 ZŁ dla STUDENTÓW

Trener: Dorota Połom 
Brand Manager prowadziła projekty dla takich marek jak: Stabilator, Pracodawcy Pomorza, czy Trefl Studio Filmowe. Ambasadorka marki Nata prowadzi działania PR-owe marki wody Nata Aqua.  „Kobieta Sukcesu 2011” przyznany przez Kapitułę Plebiscytu w województwie pomorskim, m.in. za zbudowanie wizerunku i osiągnięcia zawodowe. 

Kursy prowadzimy w własnym lokalu przy ul R. Dmowskiego 10B/3 we Gdańsku Wrzeszczu (obok Dworca PKP Gdańsk Wrzeszcz).
Więcej informacji  na http://alegoria-kultury.pl/szkol…/szkolenia-realizowane.html
Telefon: 691 081 958 

KOMENTARZE

aktualności

więcej z działu aktualności

sport

więcej z działu sport

kultura i rozrywka

więcej z działu kultura i rozrywka

Drogi i Komunikacja

więcej z działu Drogi i Komunikacja

Kryminalne

więcej z działu Kryminalne

KONKURSY

więcej z działu KONKURSY

Sponsorowane

więcej z działu Sponsorowane

Biznes

więcej z działu Biznes

kulinaria

więcej z działu kulinaria

Zdrowie i Uroda

więcej z działu Zdrowie i Uroda