mobile

Pomorzanie inwestują w gastronomię

Rynek gastronomiczny rośnie w siłę - na posiłki poza domem wydajemy coraz więcej i coraz częściej. Przedsiębiorcy w województwie pomorskim nie prześpią tej okazji i możemy spodziewać się nowych miejsc na lokalnej mapie gastronomicznej.

 

informacja prasowa
TAGI
Pomorzanie inwestują w gastronomię

Zwiększające się tempo życia Polaków, a także skłonność do jedzenia poza domem sprawia, że rynek gastronomiczny rośnie w siłę. Zgodnie z badaniem “Polska na Talerzu”, aż 94 proc. Polaków w ciągu ostatnich 6 miesięcy odwiedziło lokale gastronomiczne, a 28 proc. robi to 2-3 razy w miesiącu. Najczęściej wybieramy pizzerie (69 proc.), sieci typu fast food (59 proc.), restauracje (53 proc.) czy kawiarnie (43 proc.). Dla kobiet wyjścia do restauracji częściej niż dla mężczyzn pełnią funkcję społeczną - ważna jest dla nich możliwość spędzenia czasu z przyjaciółmi. Mężczyźni natomiast wskazują, że jedzenie w lokalach jest wygodne. W województwie pomorskim w ostatnich latach widoczny jest stały wzrost przedsiębiorczości, coraz częściej także w sektorze gastronomicznym.

- Liczba lokali gastronomicznych w Polsce stale rośnie. Pojawiają się one zarówno w centrach miast, miejscach uczęszczanych przez turystów, jak i w centrach handlowych, które także stają się miejscem spędzania wolnego czasu. Projekt Pomerania Outlet, nad którego remodelingiem obecnie pracujemy, stanie się miejscem handlu z bogatą ofertą rozrywkową i restauracyjną. W ofercie obiektu znajdą się zarówno restauracje z obsługą kelnerską, ale też punkty typu fast food lubiane przez młodszych klientów. Przewidzieliśmy także miejsce dla lokalnych przedstawicieli branży gastronomicznej, którzy w zmodernizowanym obiekcie będą mieli szansę rozwinąć swój biznes - komentuje Radosław Gadomski, Commercial Director BOIG Property Consulting

Pomerania Outlet to projekt łączący w sobie cechy centrum wyprzedażowego, gdzie przez cały rok można zrobić zakupy w atrakcyjnych niższych cenach, ze sklepami na codzienne wygodne zakupy oraz bogatą ofertą rozrywkową. Na trzech kondygnacjach i ponad 16,7 tys. mkw. zaplanowano 80 lokali handlowo – usługowych, strefę restauracyjną i rozrywkową. Istniejąca oferta sklepów z lokalami m.in. Biedronka, Empik, Rossmann, Pepco czy KiK zostanie uzupełniona i poszerzona o salony innych rozpoznawalnych marek. Zajmą one poziom -1 w obiekcie. Na parterze znajdzie się strefa outletowa, która oparta zostanie na reorganizacji salonów części obecnych najemców oraz wprowadzeniu nowych, polskich i światowych marek modowych oraz sportowych. Ostatnią kondygnację zajmie strefa rozrywkowa z częścią restauracyjną. Do dyspozycji klientów będzie także parking z 460 miejscami postojowymi
Inwestycja Pomerania Outlet realizowana jest przez DNB Assets Holdco Sp. z.o.o.  Za komercjalizację odpowiada wiodący specjalista w zakresie rynku outletowego w Polsce spółka The Blue Ocean Investment Group (BOIG). Zarządcą obiektu jest firma Savills.

Otwarcie obiektu w nowej odsłonie planowane jest na koniec 2019 roku.

źródło fotografii: https://pl.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g274725-d12332635-Reviews-Restauracja_Motlava-Gdansk_Pomerania_Province_Northern_Poland.html

KOMENTARZE

aktualności

więcej z działu aktualności

sport

więcej z działu sport

kultura i rozrywka

więcej z działu kultura i rozrywka

Drogi i Komunikacja

więcej z działu Drogi i Komunikacja

Kryminalne

więcej z działu Kryminalne

KONKURSY

więcej z działu KONKURSY

Sponsorowane

więcej z działu Sponsorowane

Biznes

więcej z działu Biznes

kulinaria

więcej z działu kulinaria

Zdrowie i Uroda

więcej z działu Zdrowie i Uroda