mobile
REKLAMA

Muzeum Auschwitz-Birkenau w mediach społecznościowych. Spotkanie z Pawłem Sawickim

Każdego dnia, pracownicy Muzeum Auschwitz-Birkenau, prostują nieprawdziwe informacje, zwracają uwagę na niestosowne wypowiedzi i zdjęcia, rozmawiają z użytkownikami mediów społecznościowych. Jak radzą sobie z niechęcią części internetowych rozmówców? W jaki sposób postrzegają zadania Miejsca Pamięci w komunikacji przez media społecznościowe? Zapytamy o to Pawła Sawickiego, który w Biurze Prasowym Muzeum Auschwitz, zajmuje się m.in. mediami społecznościowymi. Spotkanie odbędzie się 6 marca o godz. 18.00 w Sztuce Wyboru. Rozmowę poprowadzi Sławomir Czarnecki z Instytutu Kultury Miejskiej.

informacja prasowa
TAGI
Muzeum Auschwitz-Birkenau w mediach społecznościowych. Spotkanie z Pawłem Sawickim

- Porozmawiamy o zadaniach instytucji kultury w kontekście komunikacji w internecie. Na czym polega odpowiedzialność instytucji za poziom debaty publicznej? Jak możemy przeciwdziałać mowie nienawiści i rozpowszechnianiu fałszywych informacji? – mówi Sławomir Czarnecki z Instytutu Kultury Miejskiej.

Codzienna, internetowa praca Muzeum Auschwitz-Birkenau jest najlepiej widoczna na koncie na Twitterze: https://twitter.com/AuschwitzMuseum, które obserwuje ponad 275 tysięcy osób. Ponad 277 tysięcy korzysta z muzealnego profilu na Facebooku, a 44 tysiące na Instagramie. Miejsce Pamięci posiada także konto na Pintereście.


Paweł Sawicki - dziennikarz, fotograf, edukator. Przed wiele lat związany z Programem II Polskiego Radia, gdzie był m.in. autorem cyklu audycji „Auschwitz — między zbrodnią a świętością”, wykorzystującego dźwiękowe relacje byłych więźniów pochodzące z muzealnego archiwum, a także wielu audycji poświęconych tematyce Holokaustu. Od 2007 r. w Biurze Prasowym Muzeum Auschwitz, gdzie zajmuje się m.in. mediami społecznościowymi Miejsca Pamięci. Redaktor naczelny miesięcznika „Memoria”, autor albumu „Auschwitz-Birkenau. Miejsce, na którym stoisz…”.

Sławomir Czarnecki - Menedżer kultury, filozof. W Instytucie Kultury Miejskiej zaangażowany w programy Obserwatorium Kultury, Medialab Gdańsk i KaWa – Kulturalna Wymiana. Koordynator programu Filozofia w IKM. Autor książki „Nowa widownia. O promocji w kulturze”. Współautor raportów z badań „Poszerzenie pola kultury. Diagnoza potencjału sektora kultury w Gdańsku” oraz „Punkty styczne: między kulturą a praktyką (nie)uczestnictwa”.

Muzeum Auschwitz-Birkenau w mediach społecznościowych. Spotkanie z Pawłem Sawickim | 6 marca, godz. 18.00. Lokalizacja: Sztuka Wyboru, ul. J. Słowackiego 19. Wstęp wolny. Wydarzenie na Facebooku: https://www.facebook.com/events/1503534329778476/.

Spotkanie towarzyszy konferencji Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka, która odbędzie się 7 i 8 marca w Starym Maneżu. To ogólnopolskie wydarzenie dla osób zajmujących się promocją, komunikacją i marketingiem w instytucjach kultury, organizacjach pozarządowych czy oddolnych inicjatywach. To dwa dni spotkań z ekspertami i ekspertkami z Polski i z zagranicy oraz tematyczne warsztaty. Konferencja organizowana jest przez Instytut Kultury Miejskiej. Rejestracja została zakończona. Streaming online dostępny będzie na YouTube IKM: www.youtube.com/IKMGdansk.

Wśród prelegentów i prelegentek oraz prowadzących warsztaty: Paweł Tkaczyk (MIDEA), Anna Miotk (PBI), Artur Jabłoński (digitalk), Agata Grenda (Grenda. Produkcja kultury), Michał Bajorek (@24hoursuccess), Katarzyna Szustow (Szustow Komunikacja), Bartłomiej Brach (PTBRiO), Anna Rzeźnik (PTBRiO), Agata Romaniuk (Blink spark a change), Bartłomiej Raducha (WebWave CMS), Sylwia Chwalana (Lekko o copywritingu), czy Przemysław Witka (Agile Brains). Konferencji towarzyszy konkurs na najciekawsze Kulturalne Case Studies, którego wyniki poznamy 7 marca późnym wieczorem.

Konferencja Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka | 7 – 8 marca 2019

www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl

Lokalizacja: Stary Maneż, ul. Słowackiego 23 Gdańsk-Wrzeszcz

Organizator: Instytut Kultury Miejskiej, www.ikm.gda.pl

Kontakt z koordynatorkami wydarzenia (Marta Bańka i Monika Serafin-Szymczak): marketingwkulturze@ikm.gda.pl.

Patroni medialni: NowyMarketing.pl, SprawnyMarketing.pl, Proto.pl

Partnerzy: Sztuka Wyboru, Garnizon Kultury, Stary Maneż

KOMENTARZE

aktualności

więcej z działu aktualności

sport

więcej z działu sport

kultura i rozrywka

więcej z działu kultura i rozrywka

Drogi i Komunikacja

więcej z działu Drogi i Komunikacja

Kryminalne

więcej z działu Kryminalne

KONKURSY

więcej z działu KONKURSY

Sponsorowane

więcej z działu Sponsorowane

Biznes

więcej z działu Biznes

kulinaria

więcej z działu kulinaria

Zdrowie i Uroda

więcej z działu Zdrowie i Uroda