mobile

Gdańskie Centrum Kontaktu na linii z mieszkańcami

Od 25 lipca (czwartek), obsługą telefonów od mieszkańców na centralę Urzędu Miejskiego w Gdańsku zajmuje się Gdańskie Centrum Kontaktu. Niemal 90% dzwoniących czeka na połączenie krócej niż 30 sekund, a pracownicy GCK dostępni są dla mieszkańców 24/7.

Informacja prasowa
TAGI
Gdańskie Centrum Kontaktu na linii z mieszkańcami

Od tej pory telefony od mieszkańców na nr centrali Urzedu Miejskiego w Gdańsku (58 323 60 00) przekierowane będą do Gdańskiego Centrum Kontaktu (58 52 44 500). Przez pierwsze pół roku funkcjonowania, pracownicy #kontaktgdanskobsłużyli ponad 16 tys. mieszkańców, za pośrednictwem różnych kanałów. Mogą się oni zgłaszać w wielu sprawach:

  • zapewnienia szybkiego i łatwego dostępu do wszystkich informacji i usług publicznych w Gdańsku,
  • świadczenia usługi całodobowej informacja miejskiej za pomocą wszystkich kanałów kontaktu w tym mediów społecznościowych,
  • przyjmowania w jednym miejscu wszystkich zgłoszeń interwencyjnych dotyczących infrastruktury miejskiej i każdorazowego udzielania informacji zwrotnej,
  • umożliwienia zgłaszania przez Mieszkańców własnych pomysłów i sugestii dotyczących lepszego funkcjonowania miasta,
  • kompleksowego załatwiania spraw i przyjmowania płatności on-line oraz umożliwiania rezerwacji wizyt do instytucji miejskich,
  • udzielania informacji i pomocy w sytuacjach kryzysowych – co zostało zarekomendowane przez mieszkańców w Pierwszym Panelu Obywatelskim

Źródło: Referat Prasowy Urzędu Miejskiego w Gdańsku 

KOMENTARZE

aktualności

więcej z działu aktualności

sport

więcej z działu sport

kultura i rozrywka

więcej z działu kultura i rozrywka

Drogi i Komunikacja

więcej z działu Drogi i Komunikacja

Kryminalne

więcej z działu Kryminalne

KONKURSY

więcej z działu KONKURSY

Sponsorowane

więcej z działu Sponsorowane

Biznes

więcej z działu Biznes

kulinaria

więcej z działu kulinaria

Zdrowie i Uroda

więcej z działu Zdrowie i Uroda